Odbiory
Moderator: tom
Re: Odbiory
Od nas p. Agata nie odbiera telefonu od miesiąca więc nie wiem czy ma dość czy po prostu mają gdzieś klientów.
-
- Site Admin
- Posty: 254
- Rejestracja: 4 years ago
- Brama: 10E
Re: Odbiory
benneta pisze:Sorki, że temat poruszam w tym wątku, ale są jeszcze osoby, które nie mają pięknej,nowocześnie wykonanej tablicy z numerem mieszkania i powodującym uśmiech na twarzy hasłem : Witaj w domu?
I pytanie przy okazji długo czekaliście na regulacje okien i elektryka do naprawy dzwonka?
p.Agata nie odbiera, p.Andrzej nie jest w temacie-spychologia a trochę mi nie po drodze do biura..
My również nie mamy tabliczki z numerem.
Ostatnia próba odbioru była 20.02 - od tego czasu cisza (poza pismem wzywającym do podpisania ostatniego protkołu odbioru w siedzibie spółki)
Re: Odbiory
Na regulację okien czekamy od 23 stycznia. Uparcie dopominam się o nią od 2 tygodni. Są ponowne obietnice, że zaraz ci od okien do nas zadzwonią i to załatwią. Nigdy nie dzwonią.
Re: Odbiory
My również oczekujemy regulacji okien bo strasznie z nich wieje. A szanowna Pani Agata nie raczy odebrać telefonu od tygodnia. Mam już serdecznie dość proszenia się o swoje.
Re: Odbiory
Jeśli chodzi o regulacje okien najlepiej kontaktować się prosto z firmą pod numerem telefonu 732-666-662 

Re: Odbiory
My czekamy na 4 odbiór. Od 3 tygodni cisza (poza listem wzywajacym do podpisania protokolu).
Ciekawa jestem co jest przyczyna takiego zachowania?
Ciekawa jestem co jest przyczyna takiego zachowania?

Re: Odbiory
Mieliśmy wczoraj drugi odbiór mieszkania. Jakie było nasze zdziwienie gdy, po pismach od dewelopera odnośnie tego że nic nie poprawią przed odbiorem, okazało się że większość usterek jest usunięta. Chociaż raz niesłowność rafinu była na korzyść klienta
Naprawdę byłam miło zaskoczona tym w jakim stanie jest nasze mieszkanie oraz samym podejściem do drugiego odbioru (pani Zofia miała kopię poprzedniego protokołu i na niej ze spokojem robiłam adnotacje i wykreślałam to co było już usunięte dzięki czemu poszło szybko i sprawnie). Chyba coś musiało się zmienić w rafinie że zaczęli naprawiać swoje błędy.
Dotaliśmy też od razu kluczyk do skrzynki pocztowej i pasował co jak wiemy nie jest normą
Zobaczymy jak pójdzie usuwanie dalszych usterek, mam nadzieję że Rafin znów mnie pozytywnie zaskoczy.

Dotaliśmy też od razu kluczyk do skrzynki pocztowej i pasował co jak wiemy nie jest normą

Zobaczymy jak pójdzie usuwanie dalszych usterek, mam nadzieję że Rafin znów mnie pozytywnie zaskoczy.
-
- Posty: 159
- Rejestracja: 4 years ago
Re: Odbiory
Adminowa pisze:My czekamy na 4 odbiór. Od 3 tygodni cisza (poza listem wzywajacym do podpisania protokolu).
Ciekawa jestem co jest przyczyna takiego zachowania?
graja na zwloke, licza, ze zmeczenie nas dopadnie o odpuscimy... musze przyznac, ze w moim wypadku to zadzialalo, mam juz dosc kontaku z deweloperem i jego ekipami zmieniajacymi sie jak w kalejdoskopie, brakiem komunikacji, slaba jakoscia etc.
Re: Odbiory
Kamisa2017 pisze:Adminowa pisze:My czekamy na 4 odbiór. Od 3 tygodni cisza (poza listem wzywajacym do podpisania protokolu).
Ciekawa jestem co jest przyczyna takiego zachowania?
graja na zwloke, licza, ze zmeczenie nas dopadnie o odpuscimy... musze przyznac, ze w moim wypadku to zadzialalo, mam juz dosc kontaku z deweloperem i jego ekipami zmieniajacymi sie jak w kalejdoskopie, brakiem komunikacji, slaba jakoscia etc.
U nas było podobnie, po pierwszym odbiorze cisza przez 3 tygodnie a potem to pismo ze "straszakiem". Skonsultowałam odpowiedź do dewelopera z prawniczką i ona zaproponowała żebyśmy sami w piśmie podali termin drugiego odbioru. Zgodzili się na naszą propozycję od razu (dostaliśmy maila z odpowiedzią na skan pisma po godzinie, wcześniej nikt nie odbierał maili ani telefonów). Może też spróbujcie jeśli nadal czekacie?
-
- Posty: 73
- Rejestracja: 4 years ago
- Brama: 10E
Re: Odbiory
darnok pisze:Mieliśmy wczoraj drugi odbiór mieszkania. Jakie było nasze zdziwienie gdy, po pismach od dewelopera odnośnie tego że nic nie poprawią przed odbiorem, okazało się że większość usterek jest usunięta. Chociaż raz niesłowność rafinu była na korzyść klientaNaprawdę byłam miło zaskoczona tym w jakim stanie jest nasze mieszkanie oraz samym podejściem do drugiego odbioru (pani Zofia miała kopię poprzedniego protokołu i na niej ze spokojem robiłam adnotacje i wykreślałam to co było już usunięte dzięki czemu poszło szybko i sprawnie). Chyba coś musiało się zmienić w rafinie że zaczęli naprawiać swoje błędy.
Dotaliśmy też od razu kluczyk do skrzynki pocztowej i pasował co jak wiemy nie jest normą
Zobaczymy jak pójdzie usuwanie dalszych usterek, mam nadzieję że Rafin znów mnie pozytywnie zaskoczy.
A odebraliście już mieszkanie czy czekacie aż usuną do następnego odbioru?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości